П`ятниця, 03.05.2024, 16:55
ü
створення сприятливого
психологічного клімату для дитини з боку всіх членів родини; ü
роль самооцінювання дитини в
адаптації до школи (чим нижче самооцінювання, тим більше труднощів у дитини у
школі); ü
перша умова шкільного успіху –
самоцінність дитини для її батьків; ü
формування інтересу до школи,
прожитого шкільного дня; ü
обов’язкове
знайомство з дітьми класу і можливість спілкування з ними після школи; ü
неприпустимість фізичних
покарань, залякування, критики на адресу дитини, особливо у присутності інших
людей (бабусь, дідусів, однолітків); ü
виключення таких мір покарання,
як позбавлення задоволень, фізичні й психічні покарання; ü
урахування темпераменту дитини у
період адапації до шкільного навчання; ü
надання дитині самостійності в
навчальній роботі й організація контролю за її навчальною діяльністю; ü
заохочення дитини не тільки за
навчальні успіхи; ü
моральне стимулювання досягнень
дитини; ü
розвиток самоконтролю і
самооцінювання, самодостатності дитини. |
Меню сайтуПошукКалендар
Наше опитуванняДрузі сайтуСтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |