ü
створення сприятливого
психологічного клімату для дитини з боку всіх членів родини;
ü
роль самооцінювання дитини в
адаптації до школи (чим нижче самооцінювання, тим більше труднощів у дитини у
школі);
ü
перша умова шкільного успіху –
самоцінність дитини для її батьків;
ü
формування інтересу до школи,
прожитого шкільного дня;
ü
обов’язкове
знайомство з дітьми класу і можливість спілкування з ними після школи;
ü
неприпустимість фізичних
покарань, залякування, критики на адресу дитини, особливо у присутності інших
людей (бабусь, дідусів, однолітків);
ü
виключення таких мір покарання,
як позбавлення задоволень, фізичні й психічні покарання;
ü
урахування темпераменту дитини у
період адапації до шкільного навчання;
ü
надання дитині самостійності в
навчальній роботі й організація контролю за її навчальною діяльністю;
ü
заохочення дитини не тільки за
навчальні успіхи;
ü
моральне стимулювання досягнень
дитини;
ü
розвиток самоконтролю і
самооцінювання, самодостатності дитини.