Методичний кабінет школи
є організаційним інформаційно-ресурсним центром методичної роботи з
педагогічними працівниками.
Головна мета методичної роботи – не лише надання
реальної дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні рівня їхньої
професійної майстерності згідно з проблемами, над якими працює школа, а й
активізація творчого потенціалу кожного вчителя, необхідність усвідомлення
вчителям потреби у підвищенні свого фахового рівня.
Мета діяльності методичного кабінету школи - створення інформаційно-методичної бази для
педагогічних працівників, забезпечення умов для проектування їх самоосвітньої
діяльності та вдосконалення рівня професійної кваліфікації.
Основні завдання
діяльності шкільного методичного кабінету:
Ø
кадрове та науково-методичне
забезпечення навчально-виховного процесу;
Ø
сприяння виробленню в
учителів умінь і навичок самостійної роботи
з метою неперервного підвищення своєї
кваліфікації та вдосконалення педагогічної
майстерності;
Ø
розвиток творчих здібностей
педагогів, зацікавленості сучасними науковими
ідеями;
Ø
поліпшення методичної
підготовки вчителів;
Ø
надання конкретної допомоги в
апробації та впровадженні інноваційних технологій
у навчально-виховний процес;
Ø
стимулювання ініціативи і
творчості членів педагогічного колективу;
Ø
забезпечення теоретичної,
психологічної, методичної підтримки учителів;
Ø
проведення системних методичних
заходів, спрямованих на розвиток творчих
можливостей педагогів;
Ø
виявлення педагогічного досвіду
та участь в його вивченні, узагальненні та впроваджені;
Ø
кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
Ø
упровадження в навчально-виховний процес інноваційних методик і технологій,
трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального
закладу;
Ø
розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного
рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;
Ø
вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного
досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем;
Ø
залучення педагогів до науково-дослідницької діяльності.
На базі шкільного методичного кабінету діє методична рада закладу, члени
якої є методичним активом школи, входять до складу ради шкільного методичного
кабінету і виконують обов’язки членів професійно-експертної ради з питань
моніторингу освітньої діяльності, узагальнення та пропагування передового
педагогічного досвіду.
Склад методичної ради школи:
Голова МР |
Бондар Є. А., директор школи |
Заступник
голови МР |
Полушина І. В., заступник директора з
НВР |
Секретар МР |
Приліпко О. Г., учитель початкових
класів |
Члени МР: |
Козленко Л. В., заступник директора з
ВР, керівник ШМО класних керівників |
|
Кузьмич Л. М., учитель української
мови та літератури, керівник ШМО учителів словесності та історії |
|
Самійленко Л. Б., учитель фізики та
математики, керівник ШМО учителів математики, інформатики, фізики |
|
Пархета Л. І., учитель англійської
мови, керівник ШМО учителів іноземної мови |
|
Прус В. П., учитель початкової
школи, керівник ШМО учителів початкової школи |
|
Мігай Н. І., учитель
біології, керівник ШМО учителів
природничого циклу та фізичного виховання |
|
Кубар Н. А., учитель
образотворчого мистецтва, керівник ШМО
учителів естетичного циклу та трудового навчання |
|
Петриченко О. М., учитель географії,
голова профспілки |
|
Максименко Л. М., практичний психолог |
|
Бараболько В. М., бібліотекар школи |