План роботи з обдарованими учнями
№ п/п |
Завдання і зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний за
виконання |
1. |
Поновити банки даних
«Обдарована дитина» з урахуванням результативності роботи із обдарованими
учнями в 2012/2013 навчальному році |
Вересень |
Полушина І. В.,
класлводи |
2. |
Забезпечити поповнення
бібліотечно-інформаційних ресурсів з питань роботи із обдарованими та
здібними учнями |
Протягом року |
Бараболько В. М. |
3. |
Провести
психолого-діагостичні дослідження учнів |
Вересень – жовтень |
Максименко Л. М. |
4. |
Оновити пам’ятки
«Рекомендації для вчителів та батьків по організації роботи з обдарованими
дітьми» |
Вересень |
Полушина І. В. |
5. |
Розглянути питання
організації роботи з обдарованими учнями на нараді при заступникові директора
з НВР |
Жовтень |
Полушина І. В. |
6. |
Провести І етап
Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ наук |
Жовтень |
Учителі-предметники |
7. |
Підготувати учнів школи до участі у інтелектуально-творчих конкурсах: ü
Міжнародний конкурс з української
мови імені Петра Яцика
ü
Всеукраїнський конкурс учнівської
творчості, присвячений Шевченківським дням ü
Міжнародний мовно-літературний
конкурс учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка ü
Всеукраїнський природничий конкурс
"Колосок" ü
Міжнародна
природознавча гра «Геліантус» ü
Всеукраїнський
конкурс з англійської мови "Гринвіч" ü
Всеукраїнська
українознавча гра "Соняшник" ü
Міжнародний математичний конкурс
"Кенгуру" ü
Всеукраїнський фізичний конкурс
"Левеня" ü
Всеукраїнський конкурс «Найкращий
відгук на сучасну дитячу прозу |
листопад 2013 р. – травень 2014 р.
листопад 2013 р. –
лютий 2014 р.
листопад 2013 р.-
березень 2014 р.
22 листопада 2013 р.
12 грудня 2013 р. 17 грудня 2013 р.
04 березня 2014 р. березень 2014 р.
4 квітня 2014 р. травень-грудень 2014
р. |
Учителі-предметники |
8. |
Провести належну підготовку команд до ІІ
етапу олімпіад з основ наук |
Листопад – грудень |
Учителі-предметники |
9. |
Підвести підсумки за результатами олімпіад з основ наук, інтелектуально-творчих конкурсів |
Січень, квітень |
Полушина І. В. |
10. |
Залучити учнів до
участі у Всеукраїнському конкурсі-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів
Малої академії наук України |
Жовтень – листопад |
Учителі-предметники |
11. |
Продовжити роботу
наукового товариства «Дослідники» |
Протягом року |
Полушина І. В., Учителі-предметники |
12. |
Провести
конкурс-захист наукових робіт Малої академії наук України |
Листопад |
Учителі-предметники |
13. |
Удосконалювати систему
стимулювання успішного навчання учнів |
Постійно |
Полушина І. В., Учителі-предметники |
14. |
Залучати учнів до
активної участі у підготовці і проведенні предметних місячників |
Протягом року |
Учителі-предметники |
15. |
Залучити учнів до
роботи у факультативах |
Вересень |
Учителі-предметники |
16. |
Організувати позакласну роботу з обдарованими дітьми через
діяльність у гуртках: ü
Вокальний; ü
Спортивний; ü
Художня студія «Стеблинка»; ü
Коврова вишивка. |
Вересень |
Козленко Л. В., Учителі-предметники |
17. |
Використовувати у
навчанні інтерактивні методи та новітні технології |
Постійно |
Усі учителі школи |