№ п/п
|
Завдання і зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний за
виконання
|
1.
|
Поновити банки даних
«Обдарована дитина» з урахуванням результативності роботи із обдарованими
учнями в 2012/2013 навчальному році
|
Вересень
|
Полушина І. В.,
класлводи
|
2.
|
Забезпечити поповнення
бібліотечно-інформаційних ресурсів з питань роботи із обдарованими та
здібними учнями
|
Протягом року
|
Бараболько В. М.
|
3.
|
Провести
психолого-діагостичні дослідження учнів
|
Вересень – жовтень
|
Максименко Л. М.
|
4.
|
Оновити пам’ятки
«Рекомендації для вчителів та батьків по організації роботи з обдарованими
дітьми»
|
Вересень
|
Полушина І. В.
|
5.
|
Розглянути питання
організації роботи з обдарованими учнями на нараді при заступникові директора
з НВР
|
Жовтень
|
Полушина І. В.
|
6.
|
Провести І етап
Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ наук
|
Жовтень
|
Учителі-предметники
|
7.
|
Підготувати учнів школи до участі у інтелектуально-творчих конкурсах:
ü
Міжнародний конкурс з української
мови імені Петра Яцика
ü
Всеукраїнський конкурс учнівської
творчості, присвячений Шевченківським дням
ü
Міжнародний мовно-літературний
конкурс учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка
ü
Всеукраїнський природничий конкурс
"Колосок"
ü
Міжнародна
природознавча гра «Геліантус»
ü
Всеукраїнський
конкурс з англійської мови "Гринвіч"
ü
Всеукраїнська
українознавча гра "Соняшник"
ü
Міжнародний математичний конкурс
"Кенгуру"
ü
Всеукраїнський фізичний конкурс
"Левеня"
ü
Всеукраїнський конкурс «Найкращий
відгук на сучасну дитячу прозу
|
листопад 2013 р. – травень 2014 р.
листопад 2013 р. –
лютий 2014 р.
листопад 2013 р.-
березень 2014 р.
22 листопада 2013 р.
12 грудня 2013 р.
17 грудня 2013 р.
04 березня 2014 р.
березень 2014 р.
4 квітня 2014 р.
травень-грудень 2014
р.
|
Учителі-предметники
|
8.
|
Провести належну підготовку команд до ІІ
етапу олімпіад з основ наук
|
Листопад – грудень
|
Учителі-предметники
|
9.
|
Підвести підсумки за результатами олімпіад з основ наук, інтелектуально-творчих конкурсів
|
Січень, квітень
|
Полушина І. В.
|
10.
|
Залучити учнів до
участі у Всеукраїнському конкурсі-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів
Малої академії наук України
|
Жовтень – листопад
|
Учителі-предметники
|
11.
|
Продовжити роботу
наукового товариства «Дослідники»
|
Протягом року
|
Полушина І. В., Учителі-предметники
|
12.
|
Провести
конкурс-захист наукових робіт Малої академії наук України
|
Листопад
|
Учителі-предметники
|
13.
|
Удосконалювати систему
стимулювання успішного навчання учнів
|
Постійно
|
Полушина І. В., Учителі-предметники
|
14.
|
Залучати учнів до
активної участі у підготовці і проведенні предметних місячників
|
Протягом року
|
Учителі-предметники
|
15.
|
Залучити учнів до
роботи у факультативах
|
Вересень
|
Учителі-предметники
|
16.
|
Організувати позакласну роботу з обдарованими дітьми через
діяльність у гуртках:
ü
Вокальний;
ü
Спортивний;
ü
Художня студія «Стеблинка»;
ü
Коврова вишивка.
|
Вересень
|
Козленко Л. В.,
Учителі-предметники
|
17.
|
Використовувати у
навчанні інтерактивні методи та новітні технології
|
Постійно
|
Усі учителі школи
|