Методична  робота в школі організована згідно ЗУ «Про загальну середню освіту», рекомендацій МОНУ «Про організацію методичної роботи із педагогічними кадрами», Положення про методичний кабінет загальноосвітнього закладу, наказів управління освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації. У школі розроблена відповідна структура методичної роботи з урахуванням умов організації навчально-виховного процесу та потреб педагогічних працівників щодо підвищення їх наукового, професійного та загальнокультурного рівнів. Структура методичної роботи закладу включає заходи по створенню та покращенню навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, формуванню методичної культури педагогічних працівників, дослідно-експертну та аналітико-моніторингову діяльність педагогічного колективу.

На початку навчального року була створена методична рада педагогічного колективу на чолі з директором школи. До її складу увійшли заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник директора з виховної роботи та голови шкільних методичних об’єднань.

Протягом року заплановано засідання методичної ради за такими темами:

·               Обговорення плану роботи на 2013-2014 навчальний рік;

·               Затвердження тем науково-дослідницької роботи учнів школи відділення МАН;

·               Підсумки атестації за минулий рік та її задачі на наступний навчальний рік;

·               Організація курсової підготовки у 2013-2014 навчальному році та її результативність в минулому навчальному році;

·               Висвітлення завдань методичної роботи школи з наступним обговоренням на засіданні методичної ради та предметних методичних комісіях;

·               Підведення підсумків першого етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін Затвердження тем науково-дослідницької роботи учнів школи з МАН;

·               Моніторинг знань учнів з основ наук за І семестр;

·               Підведення підсумків другого етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

·               Вивчення методичних листів, рекомендацій, наказів органів освіти та систематизація цих матеріалів;

·               Підготовка учнів школи до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад;

·               Моніторинг знань учнів з основ наук за ІІ семестр.

У школі діє 7 методичних об’єднань, з них ШМО класних керівників (голова  Козленко Л. В.) та 6 предметних ШМО:  ШМО учителів словесності та історії (голова Кузьмич Л.М.), ШМО учителів математики, інформатики, фізики (голова Самійленко Л.Б.), ШМО учителів іноземної мови (голова Пархети Л.І.), ШМО учителів початкової школи (голова Прус В.П.), ШМО учителів природничого циклу та учителів фізичної культури (голова Мігай Н.І.), ШМО учителів естетичного циклу та  трудового навчання (голова Кубар Н.А.)            

Засідання ШМО відбуваються не менше 4 разів на рік, під час яких розглядаються нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу, актуальні проблеми викладання навчальних дисциплін, ознайомлення з науково-методичною літературою, стан та ефективність організації самоосвітньої діяльності вчителів, впровадження сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних технологій, проведення предметних місячників, організація та результативність роботи з обдарованою молоддю, аналіз результатів моніторингу якості навчально-виховного процесу та пошук шляхів подолання недоліків і піднесення якості знань учнів.

Згідно з перспективним та річним планом роботи школи педагогічний колектив працює над єдиною науково-методичною проблемою «Упровадження компетентнісно-спрямованих педагогічних технологій для розвитку творчого потенціалу учителів та учнів». Робота над проблемною темою спланована на п’ять років та включає поетапну її реалізацію, що висвітлює напрямки діяльності педколективу по діагностиці, теоретичному обґрунтуванню та практичному дослідженню проблеми, систематизації, узагальненню та пропагуванню перспективного педагогічного досвіду. Плануванням передбачено поєднання індивідуальних, групових та колективних форм роботи, їх модернізація на інноваційній основі. Питання ефективності роботи по реалізації науково-методичної проблеми розглядаються на засіданнях ШМО, методичної та педагогічної рад. У 2013-2014 навчальному році педагогічний колектив працює на практично-систематичному етапі.

З метою забезпечення якісного методичного та професійного рівня діяльності педагогічних працівників у 2012-2013 навчальному році  згідно графіка та перспективного планування пройшли курсову підготовку на базі КОІПОПК   15  вчителів, 20 вчителів пройшли чергову атестацію, а саме:

*           Чотири педагоги атестувалися на відповідність раніше присвоєної категорії "Спеціаліст вищої категорії”  та педагогічного звання старший учитель – це Бондар Є. А., Самійленко Л. Б., Зарецька В. М., Романовський В. І.;

*           Петриченко О. М. атестувався на відповідність займаної посади  та раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «Учитель-методист»;

*           Дванадцять педагогів атестувалися на присвоєння кваліфікаційної категорії "Спеціаліст вищої категорії” – Приліпко О. Г.,  Прус В. П., Петрусенко Т. В., Савенко Н. О., Гавриш Т. О.,               Бесарабець Л. І., Чміль В. Д., Євдокименко С. М., Ружицька Л. І., Купрієнко О. С., Андреєва О. В., Скиба Л. В.;

*           Полушиній І. В. та Павленко О. В. присвоєно кваліфікаційну категорію "Спеціаліст першої категорії”;

*           Мелконян І. С. присвоєно кваліфікаційну категорію "Спеціаліст дев’ятого розряду”.

У поточному році атестацію проходять 11 педагогічних працівників школи:

1)      Прус Віра Петрівна, учитель початкових класів на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший учитель»;

2)      Бесарабець Леся Іванівна, учитель початкових класів на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєння звання «Учитель-методист»;

3)      Козленко Лідія Василівна, учитель музики, керівник гуртка на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший учитель»;

4)      Вентова Людмила Іванівна, учитель історії на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший учитель»;

5)      Ковальчук Тетяна Василівна, учитель історії на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший учитель»;

6)      Мігай Надія Іванівна, учитель біології на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший учитель»;

7)      Кушніренко Олена Іванівна, учитель української мови та літератури, світової літератури на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»

8)      Євдокименко Світлана Миколаївна, учитель початкових класів на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії», позачергово;

9)      Гавриш Тетяна Олександрівна, учитель початкових класів на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» (декретна відпустка  2009-2011);

10) Прицепова Наталія Леонтіївна, учитель основ здоров’я, біології,  організатор дитячого колективу на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»;

Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар

«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 160

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0